2007-07-05

Måndag...

Ja i måndags var det då dags för mitt läkarbesök som jag tror jag skrev nåt om - eller?? Iaf.. jag var där 9:15 och sen efter det stack jag till Åsa med frulle... sen åkte vi, om jag inte minns fel, ut och uträttade lite ärenden, hann oxå med en fika på Lieto... Sen visste jag att jag på kvällen inte skulle orka (igen) laga mat så jag bestämde mig för att köpa med mat hem från Lieto... jag drack en choklad där nere och tydligen tålde inte min mage det för jäklar vad jag fick spurta hemåt sen då... därav att jag köpte med mig mat hem....

Lite foton igen??

Klicka f r att st nga bilden
Jag blev stucken hos doktoren...

Klicka f r att st nga bilden
Min mat. Pastasallad med skaldjursallad.

Klicka f r att st nga bilden
Martins mat. Pastasallad med keso, lax och nån mer goja...

Kan verkligen rekommendera att köpa lunch/middag där. 44 kr och du får MKT!!! Du orkar omöjligt äta upp allt så det räcker till dagen efter oxå!! =D Ligger på Järnvägsgatan här i Limhamn strax efter banken om du kommer från Linnégatan till.

Sen på kvällen vart jag uttråkad så jag bakade en morotskaka...

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Och det var väl den måndagen det...=)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...