2007-07-05

Tisdag....

Kan lika gärna skriva om tisdagens bravader nu när man ändå är up and about =) Ute bara öser regnet ner ju så jag tänker knappast ge mig ut....=/ (Som om jag hade gjort det även med fint väder hahaha...)

Tisdagen bjöd på fika med både Åsa och Majsan och en sväng på mobilia köpcentrum. Dom handlade skor medans jag inte handlade nånting... duktig jag är va?? =) Sen fotade jag inte mer den dagen för jag var (och är) fortfarande sur på mig själv över att datorn gick paj och alla kort jag tagit under nästan 1 månads tid bara försvann utan att jag hann läga upp dom på servern =( Jaja, det är ju sånt som händer men ändå retfullt...


Klicka f r att st nga bilden
Fika på Espresso...

Klicka f r att st nga bilden
Majsan och Åsa står och pratar skor...

Klicka f r att st nga bilden
Majsan provar skor för fullt... (sorry för den suddiga bilden)


(Shit måste skriva detta nu asså... under tiden jag satt här och grejade med bloggen så såg jag nåt i vänstra periferin som kröp på väggen 30 cm från mig.....need I say more?????? Fy faaaaan......Det är regnets fel!!!!!!)

Sen under dagen fotade jag nog inte mer.... tydligen för jag kan iaf inte hitta dom korten... mkt märkligt...

Jaja, den dagen åt vi iaf och kollade nog på film...

Det var den tisdagen det....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...