2007-07-22

Jäkla blogg.se

Varför? Varför? Varför fortsätter man använda blogg.se när dom bara klyddar hela tiden! Mitt föregående inlägg blev postat NU först!!! 18:58! Jag skrev det och postade det 18:35 nångång! Jävla skit! Jaja, han borde vara här any minute soon! Schysst att han ville köra hit istället så jag slapp ta mig ända till Värnhem i detta hemska väder!! =) *me happy*

Sicket väder vi har idag va?! Fy faaaan säger jag bara! Martin åkte nyss till sina föräldrar. Kanske han köper med nån mat hem =) Me SO hungry! Har ingen mat hemma heller! Jo fisk har jag i massor i frysen men är inte sugen på det. Sen har jag nån mat jag gjorde för ett tag sen och som jag sen frös in. Har tatt fram det men jag har ingen aning om vad det är hehe. Får se sen när det är tinat.

Oh well.... mer blogging lär det väl bli sen!

image903

Cheers & Tjing!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...