2007-07-22

Städtajm

Var och solade och handlade lite innan med syrran. Martin fick komma och hämta oss för fyfasiken vad det öste ner när vi var klara! Nu sitter jag här med flingor och en macka! Var SÅ hungrig. Åt en sjuhelsikes onyttig frukost imorse för idag är nog sista dagen jag kan svulla. Eller åtminstone tills jag får mitt kost-, och träningsschema. Min PT kommer hit vid 19 och ska mäta och väga och ha sig =) Så sen blir det väl andra bullar för mig!! Apropå bullar tänker jag ev. baka det ikväll - till mamma för jag ska ej äta sånt mer än på lördagar! Detta kommer bli en enormt svår prövotid för mig att se hur pass starkt mitt psyke verkligen är när det gäller att stå emot frestelser. Shit, vad har jag gett mig in på kan jag fråga mig ibland. Men jag känner oxå att det är nu eller aldrig typ så.... det är dags helt enkelt!! Nä, nu ska jag börja städa lite granna.. måste ju prova svabben jag fick av syrran igår =) Eller det är snarare en drevell av nåt slag... hoppas den är bra nu bara! =)

Lite bilder från idag kanske? =)

  Nysolade Sisters hehe.

 Åsa sitter och läser skvaller i väntan på att regnet ska avta... (det gjorde det inte)

  Så här fint väder har vi idag =(

Och sen kan vi ju köra lite dagens outfit som är så jäkla poppis bland vissa bloggare hahaha:

 Inte för att jag är helt säker på var jeansen är köpta men tror det är nåt postorderföretag såsom Ellos kanske? Tröja vet ni ju redan... en vit ribbstickad rundhalsad långärmad topp från Vero Moda. Skor från Scorett!

Och så min nya moppkompis från Åsa:



Tjing!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...