2007-07-05

Dagen så här långt...

Sitter här och blir bara mer och mer förundrad över regnet! Tänker det aldrig sluta eller??? Det är fantamig tur att jag inte putstat fönstrena! Hahaha!

Så här långt har jag inte gjort ett dyft idag! Bara diskat, bäddat och dammsugit och suttit på MSN och snackat med Åsa och Majsan! Ätit sojakorv med bröd har jag oxå gjort för jag var sugen på nåt och nu väntar jag på att Darling ska hämta mig! Vi ska ju kolla på en lgh! Egentligen var det meningen jag skulle ta bussen dit men nähääää vetni vad... jag går inte ut i detta vädret frivilligt kan jag lova!! Så han får hämta mig! Var ute med Pluto förut och där var det en som gillade att det spöregnade... jäkla dogg... hehe....

Klicka f r att st nga bilden
Det öste ner imorse när Martin åkte till jobb...

Klicka f r att st nga bilden
Det öste ner kl. 15:15 när jag var ute med Pluto...

Klicka f r att st nga bilden
Och så här road såg jag ut över att behöva gå ut överhuvudtaget =/

Klicka f r att st nga bilden
Har käkat sojakorvar idag med ketchup och senap... MUMS!!

Till middag blir det Kalvfrikasé med potatis och grönsaker!!

PS/ MKB ringde allt till slut men då hann dom inte idag så det blev kl. 11 imorgon istället! /DS

Seeya!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...