2007-07-05

Onsdag... (igår...)

Hmm vad gjorde jag då igår då?? Visst ja, igår var det ju dags för ungarna att åka till kollo!! Ja, jisses vad ungar det var där!! Alla lika spända och förväntasfulla! Josefine åkte för andra året i rad medans lillebror Emil åkte för första gången! Han hade sagt att det var pirrigt i magen hela natten... men han sov säkert så gott så gott i sin säng =) Ja, nu är dom där iaf.... och har avverkat snart en dag där! Ser verkligen fram emot familjedagen på lördagen den 14:e då vi alla ska åka upp och hälsa på huliganerna... Men deras mamma och pappa kommer upp redan den 11:e för syrran ska jobba den 14:e så då kunde inte dom. Men då får dom ju 2 familjedagar kan man kanske säga =) Inte illa det inte..... Men Josefine hade nog inte brytt sig om dom blev borta hahaha. Hon gick i veckor innan och längtade bort från mamma och pappa =)


Lite bilder som vanligt...



Klicka f r att st nga bilden
Bussen som ska ta dom till stugan i Hästveda...

Klicka f r att st nga bilden
Många föräldrar med sina ungar...

Klicka f r att st nga bilden
Josefine och bästa kompisen Milaraj. Och precis bredvid Josse i bakgrunden tittar mamma Linda fram hehe.

Klicka f r att st nga bilden
Lille Emil rynkar nosen =) (Checka tröjan... Det ska börjas i tid... inget hiphop/rap-skit här inte hehe)

Klicka f r att st nga bilden
Syster och bror =)

Klicka f r att st nga bilden
Gänget som ska göra Barnes By osäkert hehehe...

Klicka f r att st nga bilden
Och jisses kolla in håret på tösabiten...det var allt år och dagar sen man hade sånt... =) Här står pappa och talar om för dom att dom ska sköta sig haha. (Som om han själv gör det =))

Klicka f r att st nga bilden
Adam fick syn på en liten hundvalp mitt i folkvimlet! Den var så söt så söt så....

Klicka f r att st nga bilden
Här är den riktige huliganen...jäklar vad denna ungen kan stimma...

Klicka f r att st nga bilden
Åsa och busungen...

Klicka f r att st nga bilden
Vinkar en sista gång från fönstret =) Josse och Milaraj...

Klicka f r att st nga bilden
Nu åker vi... hejdåååå!!

Sen åkte vi iväg till Leif och drack kaffe och åt kakor....*yummie*


Klicka f r att st nga bilden
Min nya tröja på mig... ett riktigt fynd ska jag tala om =)


Klicka f r att st nga bilden
Bror och syster aka morbor Leif och mamma Inger hehe...

Klicka f r att st nga bilden
Åsa skrattar åt nåt som vanligt som Leif han säger....=)

Sen efter det så körde mamma hem oss och sen tog jag bussen ner till Södervärn för att göra ett syntest till och denna gången behövde jag minsann inga glasögon!! Konstigt hur olika optiker kan säga. Han jag var hos första gången var iofs privat och ville väl tjäna pengar för enligt han så behövde jag verkligen glasögon!! Men tydligen inte... =) Sen vart det bara middag och film som stod på schemat under kvällen... vi kollade på Babel med Brad Pitt och Cate Blanchet... Den var helt ok....


Klicka f r att st nga bilden
På kvällen smååt jag såna hela tiden... jäkla skit oxå!!!

Klicka f r att st nga bilden
Martin och jag ute med Pluto...

Klicka f r att st nga bilden
Pluto tissar hihihi...

Klicka f r att st nga bilden
Vacker kvällshimmel... men man såg ju redan då att det skulle bli regn =(

Klicka f r att st nga bilden
Pluto rullar sig i gräset haha...

Förresten kom jag på att jag visst shoppade lite i tisdags när jag var ute med Åsa och Majsan... jag fyndade ju en jättefin top för 49:50 på H&M =D Sen köpte jag även hårsnoddar för mina börjar gå sönder... så johodå....jag shoppade jag med minsann!! =)

Klicka f r att st nga bilden
Denna blev det... ni kan ju se den på mig på ett foto här i detta inlägg =)

Jaha detta var då onsdagen... då ska vi se vad vi hittar på idag då! Ska bara vara hemma och greja lite. Inget väder att ge sig ut i precis! Så vi får väl se vilka foton det bli ikväll då hihi!

Ha en bra dag alla ni som läser här under förmiddagen!! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...