2007-07-04

En video till...

Fråga mig inte varför jag lägger upp denna... satt och lyssnade på Norah Jones förut och kom på att jag faktiskt oxå sjungit den låten jag lyssnade på haha! Detta var mitt ABSOLUT första framträdande och jag var NERVÖS SÅ IN I HELVETE!!! Ursäkta svordomen men jag kände det som att jag skulle svimma strax innan det var min tur... iaf... är väl sådär nöjd. Får jag väl vara med tanke på att det var första gången jag stod på en scen hehe. Sen hatar jag att jag ser så tjock ut, jag gillar INTE slutet heller... där fuckar jag upp det... blir lite falskt där men skitsamma haha... Iaf... jag vet att Majsan kan sjunga för hon brukar sitta och nynna lite sådär så jag hör att hon kan... men hon har nog inte hört hur jag låter då jag kan vara lite blyg med det ibland. Men nu kan du kanske höra? =)



Puss på er!

PS/ Det är filmat med en mobiltelefon hehe /DS

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...