2007-07-05

Lördags...

Jaha då ska man göra nåt som kallas för Update då....

I lördags var det ju då kalas för gudsonen Emil... han blev 10 år! Ja, han fyllde ju egentligen inte förrän dagen efter men då skulle han ju ha kalas för kompisarna på Bulltofta så vi fick ta det på lördagen istället. Min mamma däremot fyllde den dagen! =) Tiden går så fort så fort så fort!! Precis som Åsa skrev så minns man en knubbig butter sak som alltid åt och åt och åt och avskydde att röra på sig... NU... ja jisses nu är det aktivitet efter aktivitet efter aktivitet.... att ungen orkar?! Iaf... han fick både rollerblades, kläder och pengar... så han vart nöjd...(tror jag iaf) han är ju inte den lättaste att köpa presenter till om man säger så... Lite bilder kanske?



Klicka f r att st nga bilden
Emil väntar på att få öppna sina paket =)

Klicka f r att st nga bilden
Nu så... äntligen...

Klicka f r att st nga bilden
Och så lite pengar så klart =)

Klicka f r att st nga bilden
500 spänn.... den rika ungen =)

Klicka f r att st nga bilden
Morfar tjivas med Josse och hon blir ju såklart irriterad haha... *Josse-snart-fjortis* haha

Klicka f r att st nga bilden
Mor med ena dottern... födelsedagsbarnets mamma... och familjens pratkvarn...


Jag och min lilla stumpa... =)

Klicka f r att st nga bilden
Åsa och the birthdaychild...

Klicka f r att st nga bilden
Hihihihi... fråga inte mig vad jag gör =)

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Här sjunger vi för Emil och mamma då hon ju oxå fyllde år den dagen!

Klicka f r att st nga bilden
Adam, minstingen, gör konster på sin cykel hehe...

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Här prövas det roller hehe...


Jahapp det var lördagen det....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...