2007-07-06

Middag,TV, bak och lite skådisprat

Sen sist jag skrev så har vi käkat middag. Kalvfrikassé blev det idag! Gottigottgott!! Satt och kollade på lite TV under tiden... blev "According to Jim" som går på 3:an. Jag älskar James Belushi. Eller Jim Belushi som han oxå kallas. Han är så ball!! Och så gubbgosig hehe. En klar favorit bland manliga skådisar!! Men min ABSOLUTA favorit är John Lithgow!! Jisses sicken bra skådis! Helt fenomenal i Cliffhanger och helt otroligt rolig i Tredje klotet från solen!! =)

image817
According to Jim med Courtney Thorne Smith!

image823

image823
Jame Belushi!

Och nedan min absoluta favorit John Lithgow!

image823

image823

image823

image823

Oops nu kom vi in på kändisar/skådisar av en underlig anledning =) Jag skulle ju berätta om vad jag gjort under kvällen. Ja, då lär det gå fort för det var som sagt inte mkt! Har ätit, glott lite på TV, bakat och diskat!! Jag har varit så enormt jävla sugen på nåt gott hela kvällen (lingonveckan på G) men inte kunnat gå iväg och köpa! (Har visst det kunnat men inte gitit för det regnat en massa hela tiden!) Så när klockan var 21 kom jag på den geniala idén att baka en kaka med kaffe i! För då jag inte kunnat "leverera" på ett par dagar så tänkte jag att om jag slänger i litta kaffe så kanske det sätter fart??? Så vi får se.... =) Åt faktiskt en bit ikväll med jordgubbar!! Gottigottgott!

Lite bilder från kvällen kanske?? =)


Hade skallevärk så jag tog 2 gram C-vitamin + 2 värktabletter! Inte bra för magen jag vet men...


Detta åt jag till middag! Kalvfrikasé med morötter! Gott! =)


The making of my baking hihihi....


Kladdekakan färdig =)


MUMMA!! Bara vaniljsåsen som fattas =)

Nu ska jag bada!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...