2007-07-25

Tänkte köra lite updates här nu...

....så därför blir det lite foton osv (mindre skrivande med andra ord).... fan jag har ingen framförhållning whatsof***ingever asså!!!

BÄTTRING!!

20 juli

Jag och Martin tar med oss Pluto ut för lite mys i gräset. Och ingen annan än Pluto njöt i fulla drag. Jag gjorde det inte för gräset var så jävla fuktigt så filten blev nästan blöt + att det faktiskt inte var så varmt ute. Tackar mitt Twix som gav mig tillåtelse att käka upp det annars vette fan om jag stått ut... (Nu fick jag det att låta som jag led. Det gjorde jag inte för Martin var ju där oxå och lyste upp himlen lite bättre än solen haha.) Sen var det inte så mkt mer den kvällen vad jag minns iaf... hmm.... förutom trötthet, stelhet i nacken och enorm huvudvärk och en dator som frös sig HELA jävla tiden!!! *grrrr*

       (Ni förstår kanske varför jag skaffat mig personlig tränare =])



  Datorn fryser sig....(och ja, det är jag som tönt på mitt skrivbordsunderlägg haha)

  Då blir man så här trött!! (Fast dessa korten e tagna tidigare på dagen... hmm)

Sen kommer jag ej ihåg mer för jag har inte fotat nåt.... tur jag har dessa fotona annars hade jag glömt vad jag gjorde den dagen =/

22 juli

Denna dagen var det mest liggandes i soffan som gällde för mig. Skulle egentligen vara på ett öppet hus och kolla in Aloe Vera-prylar men då jag knappt kunde röra skallen så ställde jag in det... låg och läste recept i soffan istället =)

 Dessa ska vi baka nån dag Majskorn =)
 Sen blev jag ju då sugen på ölen som jag faktiskt redan bloggat om kom jag på nu....
 Trött, blek och grinig....rolig kombination HAHA!
 Sen försökte jag köra nån jäva "Dagens Outfit"-grej på uppmaning av syrran. Funkade sådär! Haha! (OBS! Vaddå suddigt kort??)

Sen framåt kvällen blev jag på myshumör (tog tablett för nacken) och då blev Pluto föremål för mitt gos haha.

    Sicka gulliga tassar haha! Dom är väldigt tjittliga kan jag säga *garv* Han är min lille älskling!! Gammal, kräsen och går-sin-egen-väg-hund typ haha men ACK så snäll och kelen!!! Oh I love!!!

 Sen blev det sängen....

Och det blir det nu med!! Natti fnatti!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...