2007-07-28

Updejtsrejs 3 - 12 juli 2007 - Hemma hos äldsta syster

Denna dagen var jag hos Camilla, min äldsta syrra i Staffanstorp. Vad jag gjorde där minns jag inte. Inte ens med hjälp av bilderna minns jag... =/ Jävla skit oxå! Jaja, mamma kom dit senare iaf... men det framgår inte av bilderna... iaf inte av dom jag kommer lägga upp för er att se... =)


Camilla har dukat fram till kaffe. 4 stycken... hmm kan bara betyda att Åsa kom samtidigt som mamma... sakta men säkert kommer minnena tillbaka....
 Camilla skär pålägg...
 ...och jag tittar på..... (suddigt kort.)
 Camillas altan...
 Camillas "trädgårdsplätt".
 Det fina vardagsrummet.... *vill ha*
 Camilla kollar korsord...
 Bordet dukat....

Så, sen var det inga fler bilder... så nu minns jag inte mer haha!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...