2007-07-01

Min dator är paj!!!!!!!!!!! =O

Jag hade av misstag sönder min bärbara dator i förrgår. Jag var såklart arg efter meningsskiljaktigheter och dängde näven i min dataSKÄRM men tydligen så räckte det för att den skulle gå paj så nu sitter jag vid min sambos dator. Har fått beställa en ny hårddisk för 700 spänn!! Jäkla skit! Som om man inte redan hade ont om pengar denna månaden?? *suck* Egentligen är det inte det faktum att den gick sönder och inte går att använda (använda den kan jag så länge jag bara typ bloggar och pratar på MSN men spara bilder och såna grejer kan kyssa goodbye för Martin var tvungen att halvera storleken på hårddisken för att jag skulle kunna öppna den överhuvudtaget) som gör mig ledsen och arg utan det är det att alla min foton jag tagit dom senaste 3 veckorna, och som jag glömt lägga upp på servern som säkerhet, kommer försvinna bara så där =( Jätteledsamt är det! Alla foton från min gudsons födelsedg igår är borta, foton från... ja... foton som jag tagit VARJE dag i snart 1 månad kommer bara raderas - just like that!! Självklart är jag mest arg på mig själv som gjorde en sån grej men inte fan trodde jag datorn skulle gå paj för det där "lilla" för det var precis vad det var! Jag slog inte alls till skärmen hårt! Jaja, var ju tydligen tillräckligt hårt för att hårddisken skulle paja....

ÅHHHHHHHHHHHHH jag blir så jääääääääääävla arg!!!!!!!

Med andra ord så kommer inte bilder på mina inköp upp eller andra bilder jag tänkt lägg in för dom finns ju inte längre! Minnen är ju vad det är..... memorys *fäller en tår* Haha nä det gör jag inte. Det är jag för förbannad för att göra =)

Nu ska jag trösta mig med en film och nåt att dricka!!! Choklad med läsk?? Skiter i hur ont jag får sen!! =( Denna söndagen är tung!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...