2007-07-11

Helt sjukt!

Idag... för exakt 10 år sen stod jag vid denna tiden i Mariebergsskogen bland folkmassan i Karlstad och kollade på Tomas Ledin med mina 3 tjejkompisar och hejade och sjöng och hade URKUL!!! Kom på det idag när jag och Martin var ute och körde och dom spelade just Ledin på radion. -Åhhh utbrast jag!! Gud vad jag gillar Tomas Ledin!! Sen kom jag på... Men gud, sa jag!! Det är ju idag för exakt 10 år sen jag var och såg honom i Karlstad ju!!! Helt nostalgisk haha! Tänk att det gått hela TIO år!!!

Helt sjukt!!!

Minns även att Jennifer Brown var med oxå!! Vi var helt impade. Betalade för EN artist men fick se TVÅ (?!?!?) Wow lixom! Haha... 15 år gammal var jag. Skulle bli 16 i augusti! Jag saknar faktiskt den tiden ibland! Och jag saknar oxå, tro det eller ej, att åka upp till syrran (som bodde där då) och veta att samma kväll var det fest haha! Och alltid var det nån som blev så packad så dom inte kunde resa sig. Dock var det aldrig jag! =) Men folk förändras och hade vi alla fortfarande varit vänner idag så hade det ändå inte varit som förr! När man var fjortis =)

image844

image843

image845


Åh han ÄR sommar!! Det bara är så!! Precis som Cornelis! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...