2007-07-29

Personlig Träning

Mötet med PT:n gick jättebra! Men jääävlar vad jag kommer få jobba!! Jag vet ännu inte hur jag ska klara det men... på nåt vänster kommer det väl gå. Mina ben skakar som bara den nu efter alla provövningar! Och man tycker ju att om jag blir rent skakis av detta lilla vi gjorde idag så vette tusan hur det kommer gå när jag ska göra HELA programmet rakt i genom. *Phew* säger jag bara! Men denna gången kommer jag inte ge upp! Jag KAN inte göra det! Och inte bara för att jag betalar honom utan även för att jag känner att sån här hjälp hade jag nog inte fått annars! Jag har all tid i världen för det och superbra förutsättningar för detta nu! Så fan om man inte tog tag i det!

 Min lilla träningsdagbok =)

image992
Min lilla beskrivning =)

image993

Och så klart... glöm inte stretcha =)

image994

Programmets upplägg....

image995

Här ska jag fylla i vad jag gör allteftersom....

image1001

Dag 1

image997

Dag 2

image998

Dag 3 - Kondition

image999

Dag 4

Sen fick jag låna en pilatesboll och gummibandshantlar + en Aloe Vera Juice som ska vara bra för magen =) I am happy! =) Sen skulle jag även försöka få in 1-2 dagar utöver dom andra 4 för promenader! Jisses vad jag kommer få jobba!! Mina ben är rent darriga nu!!

  

image1005

BEACH 2008 HERE I COME!!

Haha =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...