2007-07-05

Lista

Denna listan hittade jag inne hos Pinglan och tyckte jag oxå kunde göra den! =)

Namn: Caroline.
Ålder: Blir 26 den 31 augusti. Jisses 4 år till 30!!!!!
Stjärntecken: Jungfru.
Ögonfärg: Blåa.
Hårfärg: Blondin såklart *blink* .
Längd: 175 cm.
Bor: Malmö.

Ursprung: Svensk.
Uppväxt: Slottsbron i Värmland och Malmö.
Utbildning: Grundskola och lite komvux.
Jobb: Jobbar ej just nu men snart så...=)

Favoritresmål: Grekland med min kära sambo nu i maj... 
Godaste maten: Kyckling och currysås och ris.
Bästa godiset: Choklad (geisha) och.............choklad....hihi.
Dricker: Läsk utan koffein och vatten.
Favoritprodukt: Hmm svår fråga...concealer kanske??
Bästa egenskaper: Var tvungen att fråga min sambo om detta och han sa följande: snäll, givmild, lätt att umgås med, (förutom när jag klagar på allt), social och tar hänsyn till folk. Min gulleplutt!!
Sämsta egenskap: Vet jag inte... har nog många hehe. Slösaktig vet jag att jag är iaf....
Musiksmak: Gillar allt förut om hiphop och sånt skit men rock ligger mig varm om hjärtat!!  

Vad är det som driver dig att fortsätta blogga?
Vet inte rikigt... tycker det är kul att se om folk läser skiten man skriver =) Sen är det kul att gå tillbaka och kolla vad man gjorde vid en viss tidpunkt. Oxå kul att se hur andra människor ser på saker och ting!

Vad hade du för idé med bloggen från början?
Oj du... var mest för att jag var inne i en period då, då jag var för lat för att uppdatera min "riktiga" hemsida och skriva koder och sånt skit... sen har det lixom bara flutit på så att säga...

Hur ser ditt liv ut om 10 år ?
Oh my god.... DET kan jag inte svara på men jag kan säga hur jag VILL att mitt liv ser ut... bor i USA, 2 ungar kanske och jobbar med musik!!! HELT KLART!

Kommer du fortfarande blogga om ett år?
Hehe oja absolut!

Läser du ofta andras bloggar? Människor du känner eller inte?
Haha men skämtar du?! Det är ju som en drog för fanken!! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...