2007-07-09

Söndag...

Äh skrev nyss SMS till Majsan att jag tappat bloggsinnet. Men nu kan jag ju lika gärna skriva nåt när jag ändå är inne...och nu kom ett SMS från henne där hon skriver att hon saknar mina blogginlägg (Tackar så mkt!) DSå då skriver jag en bit då hihi!

Idag var vi och kollade på lgh på Borgmästaregården. Superfin lgh men lite liten faktiskt! AS-STOR balkong dock!! =)

Och det var lite saftigt pris ändå för den lgh! Men den var topprenoverad och det fanns ingenting alls att behöva göra vid där förutom lite nya tapeter och så då. Kanske t.o.m. sätta in ett badkar men annars så var den i toppskick! "Tanten" som bodde där var hur käck som helst! Eller tant och tant... hon var väl i 50-årsåldern... kanske t.o.m. 60. Jag vet ej. Hon jobbade på Stadshuset så då kanske pappa känner henne hehe! Men... vi kommer nog inte köpa denna, det tror jag inte! Vi är som sagt mer sugna på den i Lund. Och blir det inte den så ska vi kolla på ett hus i Dalby. Eller om det var Veberöd.... minns inte! Men hursom så kommer det nog bli bra i slutändan. Man vill ju inte förhasta sig i nåt heller så... sen efter det åkte vi till M:s lägenhet och plockade ut det sista och dammsög och sånt.... tur jag slipper vara med när han ska tömma sitt förråd!! *happy* Jag hade nog inte hjälpt han med det ändå och hade jag det så hade jag fan varit sur hela tiden! Jag har inget emot att hjälpa nån att flytta och att städa och sånt men denne mannen har inte hjälpt mig med EN ENDA FLYTT jag gjort! Som när jag flyttade till Malmö från mamma och pappa i Eslöv. Ingen hjälp där! När jag flyttade från min egen lgh hem till honom... ingen hjälp där heller! Så nu förstår ni kanske varför jag egentligen inte alls känner för att hjälpa honom... men at the end of the day så älskar jag honom och tänker att äh jag kan ju inte låta han ha allt det jobbet själv... dumt? Mmm jag vet! Men nån måste ju föregå med gott exempel här, right??

Efter det åkte vi hem och sen kom Martins kompis Radek över och kollade på Spiderman 3. Bra film men jag tänker ändå inte bemöda mig med att se 1:an och 2:an hehe. Hans flickvän skulle oxå egentligen hängt med men hon var tydligen så bakfull så hon inte ens kunde resa sig upp.... hur man nu kan vara det?? =S Jaja...

Vid 18:30 så kom Åsa ner till Limhamn för solning... så vi gick först och handlade och sen solade vi. Var behövligt för nu är det fan dags för lite färg igen... man ser ju inte klok ut! Och sen har jag fått så jävla många finnar i fejan oxå!! Fattar inte!!! Sen när jag kom hem åt vi Flintastek med potatis och kall örtsås och en god sallad jag gjorde till... (mums) och kollade på Beck och den där Shungamålningen men jag såg inte hela för jag blev arg... Läs här intill: Jag tänkte ta det sista av Schwarzvaldtårtan som var kvar (var inte så mkt) men då gnällde Martin som in i helvete TROTS att jag frågade om han ville ha och han sa nej! Sa att jag kunde köpa en ny imorgon men det dög tydligen inte... oh well... då köper jag en som han inte får äta av helt enkelt!! =)

Nä vet ni... nu måste jag gå och sova!! Är dundertrött!


Utsikt från M:s balkong...


M dammsugar... ovanlig syn därav fotot...=)


Jag leker med "spegelbilden" hehe...


Åsa nysolad och fräsch =)


Blondie...

Nu väntar sängen...

Natti!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...