2007-07-06

Denna jävla väntan...*suckar*

Ja MKB-killen hade gärna kunnat komma nu om han velat! Varför just kl. 11?? Antagligen närmast till lunch haha! Han var väl rädd att jag skulle ha så mkt jobb till honom så han skulle få jobba flera timmar! Dom gör ju så mkt annat menar jag..........NOT!!!

*suckar*

Jag har så ont i magen idag!!! Ja, jisses säger jag bara!! Gick knappt att "hrmhrm" idag ju! Gjorde ont som satan! Men jag får skylla mig själv! Längtar tills jag får reda på mina provsvar om livsmedel jag kanske inte tål. Då har man ju iaf en riktlinje! Nu känns det mer som man famlar i mörkret på nåt vis!

*suckar*

Hur kommer det sig att man kan ha hur stökigt som helst men så fort nån ska komma och inspektera eller komma på besök så får man ett ryck och diskar och plockar undan och städar så det nästan bli kliniskt rent??? Har ofta funderat på varför jag är sån?! Men denna gången hade jag minsann framförhållning. Det enda jag gjorde imorse var att diska upp några glas och bakformen från igår + bäddade. Och så drog jag över med min lilla sweeper =) Så nu ser det väl iaf presentabelt ut här... =)

Usch jag var SÅ trött imorse!! Ja herrejisses!! Somnade nog 2 och vaknade 7:30... har varit supertrött sen dess men jag vet att om jag hade gått och lagt mig och vilat på soffan så hade jag somnat och sen varit SUPERSLÖ när det väl var dags för MKB-killen att komma och sen inte orkat tvätta.... så jag blev uppe! Men nu är jag rastlös och vill bara ha detta överstökat så jag kan gå vidare med dagen i fred och i lugn och ro!! Och så är det detta eviga problemet om vad man ska ha för middag!!!! Lyxproblem kanske? Det visade sig att Martin tydligen inte är så glad i kalvfrikasé som jag trodde. Men när mamma gör den... DÅ går det minsann bra att äta!! Men jag har för mig att mamma har gjort denna oxå!! Dillkött som är så gott!!

*suckar*

Jaha nu har MSN-ikonen försvunnit nere i högra hörnet! Nu måste man ta ner alla fönstrena och klicka på den på skrivbordet istället! Jävla skit oxå! Lyxproblem det oxå eller?? Kanske det men jäkligt störigt ändå!

Sitter här och spanar ut över köket efter nåt att göra! Ser min chokladkaka på diskbänken men.... Nä tack! Jag avstår nog. Dels för att choklad stoppar och dels för att jag hade kaffe i, i hopp om att det skulle köra igång och LORD det gjorde det men sicken smärta sen då!!! (???) So no thanks! I'll pass!

*suckar*

Vad ska jag göra?! Hatar att sitta och vänta på nån så här som jag inte vill ska komma hit! Dom är bara så dryga! Jag vet redan nu att han kommer trilskas när vi kommer till ny kyl och frys!! Det andra är dom fan skyldiga till att fixa ordentligt (och faktiskt kylen och frysen med) men kylen och frysen kommer han hävda att det inte går att göra nåt åt! Jag bara känner det på mig! Jaja, då får jag skicka Martin på dom. Jag förvarande han igår så... sen kan jag inte så mkt om kW heller så därför är det inte så lätt för mig att "stå på" mig. Men jag vet ju vad EON har sagt så... och när t.o.m. dom reagerar på att jag har för mkt i elförbrukning så vet man ju att nåt ÄR fel då dom egentligen bara hade kunnat hålla käft och inkasserat pengarna i fortsättningen!!

*suckar*

Nä, jag får väl gå och kolla så allt ser ordentligt ut här!! Jag har ju ingen trädgård jag kan gå ut i och gå på dass gör jag inte så här nära inpå besöket för då skulle det inte förvåna mig om han ringer på där mitt i alltihopa när jag sitter och har som ondast!!! =(

Ha en bra dag!!

*suckar*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...